핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


سونگمین

یک عکس کاااااااااااااااااااااااملا کشنده از سونگمین که توعکسش نمکا ازش داره میریزه....

 



نظرات شما عزیزان:

esmat m
ساعت1:37---24 دی 1390
گوگولی مگولی نازیییییییییی

Reyhaneh E.L.F
ساعت19:20---16 دی 1390
نمک خالصصصصص!!

roya
ساعت12:37---8 دی 1390
اوخییییییییییییییییییی میخوام گازش بگیرم یه لقمش کنم ، حی که اینقدر نازه و پوست خوبی داره آدم دلش نمیاد ، خیلی گوگولیهههههههههه ، شقایق همش بهم میگه سونگ مین و ریووک خیلی بهم میان ، دو تاییشونم کوچیکتر از سنشون نشون میدن ، مثل نینی کوچولوهان ، من خیلی ازشون خوشم میاد

مهسا
ساعت15:50---7 دی 1390
آخی...چقدر جیگولکی شده
نگاش کن...عین پسر بچه ها!!!


fati
ساعت14:39---7 دی 1390
سونگ مین مصداق بارز هلو برو تو گلوئه!بوخودا!خو نیگاش کن!بوخودا یه وقتایی دلم میخواد تموم صورتشو گاز بگیرم!!!!!

خدا خیلی دوسش داد که الان کرست من تو ایران وگرنه الان دیگه رو زمین نبود تو شکم من بود!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:superjunior,sungmin, | موضوع: <-PostCategory-> |